Już teraz kup swoje wymarzone mieszkanie premium we Wrocławiu.

Najczęściej zadawane pytania

Kto powinien dokonywać napraw w wynajmowanym mieszkaniu?
Wszystkie uszkodzenia w mieszkaniu powinny być zgłaszane Zespołowi Obsługi Klienta, który zajmie się likwidacją uszkodzeń.
Czy mogę kupić mieszkanie od ResiCapital?
Niestety nie. Wszystkie mieszkania ResiCapital przeznaczone są wyłącznie na wynajem.
Jak są rozliczane media?
Za pierwszy okres rozliczeniowy wymagana jest zaliczka na media wpłacana wraz z kaucją rezerwacyjną w określonej dla danego mieszkania wysokości. W kolejnych okresach rozliczeniowych media rozliczane są zgodnie ze zużyciem.
Czy w ResiCapital mogę liczyć na dedykowanego opiekuna Klienta?
Jak najbradzej. Zespół obsługi klienta ResiCapital dba o wysoką jakość usługi i jest zawsze gotowy do pomocy.
Czy każdy może wynająć mieszkanie? Czy są jakieś ograniczenia?
Każda pełnoletnia osoba może wynająć mieszkanie w ResiCapital jeśli spełni odpowiednie wymagania z zakresu udokumentowania dochodów. W przypadku cudzoziemców, wymagane jest także przedstawienie dokumentów regulujący pobyt w kraju.
Na jaki okres podpisywana jest umowa najmu?
Długość umowy ustalana jest podczas rezerwacji mieszkania i zawiera się pomiędzy 6 a 24 miesiące.
Czy kaucję rezerwacyjną można rozłożyć na raty?
Niestety nie. Podczas rezerwacji mieszkania poprosimy Cię o wpłacenie kaucji w całości.
Czy ResiCapital pobiera prowizję?
Resi Capital jest włascicielem wszystkich mieszkań w ofercie, dlatego wynajmując tu mieszkanie nie zapłacisz żadnej prowizji za pośrednictwo w wynajmie mieszkań. Brak ukrytych kosztów to jedna z największych zalet tego rozwiązania.
Czy razem z mieszkaniem wynajmuję komórkę lokatorską/miejsce parkingowe?
Jak najbardziej! Przy konfiguracji swojej oferty możesz wykupić komórkę lokatorską oraz miejsce parkingowe w stałej miesięcznej cenie. 
Czy są wprowadzone dodatkowe procedury w związku z COVID-19?
Tak, dbamy o komfort i bezpieczeństwo naszych najemców, dlatego podchodzimy z wielką starannością do sprzątania i dezynfekowania części wspólnych.
Czy mogę wprowadzać zmiany w mieszkaniu?
Wszystko zależy od tego o jaką zmianę chodzi. W tej kwestii najlepiej zwrócić się bezpośrednio do swojego Opiekuna Klienta i przedstawić swoją sprawę. Pamiętaj także, że po zakończonym najmie mieszkanie musi wrócić do pierwotnego stanu.
Czy zwierzęta domowe mogą przebywać w mieszkaniu?
Zdecydowanie tak! Jesteśmy otwarci na wszystkie zwierzęta domowe pod warunkiem zgłoszenia ich przed podpisaniem umowy.
Czy opłata eksploatacyjna wchodzi w skład miesięczny koszt najmu?
Tak. Na miesięczny koszt najmu składają się: czynsz podstawowy, opłata eksploatacyjna oraz koszt mediów. Wszystkie koszty miesięczne pojawiają sie w podsumowaniu konfiguracji najmu mieszkania koło formularza rezerwacyjnego na naszej stronie.
Czy w mieszkaniu dostępny jest internet?
Tak. ResiCapital zapewnia szeroką gammę udogodnień, w tym internet razem z siecią wi-fi w każdym wynajmowanym mieszkaniu.